کوشیدن تحقیقات شناسایی بیمارستان خراسان رضوی

کوشیدن: تحقیقات شناسایی بیمارستان خراسان رضوی فرمانده انتظامی اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد / شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از درون کلوب به فکر ضربه زدن هستند، ولی این پیغام را می‌دهم که آنها موفق نخواهند شد.

نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد / شفر

شفر: نمی خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد

عبارات مهم : سرمربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از درون کلوب به فکر ضربه زدن هستند، ولی این پیغام را می دهم که آنها موفق نخواهند شد.

به گزارش فارس، وینفرد شفر بعد از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید بگویم خوشحالم که در اهواز هستم. هر لحظه شایعات وجود دارد، به خصوص در اینترنت و سایت ها. از جمله این شایعه که حیدری می خواهد به سپاهان برود ولی ما کاپیتان مان را حفظ می کنیم.

نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد / شفر

* بعضی افراد داخل کلوب نمی توانند به ما ضربه بزنند!

وی افزود: اگر شایعه ای وجود داشته باشد من در موردش صحبت می کنم و البته این را هم بگویم که با مدیرعامل کلوب در تعامل هستم. ما اهداف مان یکی است و تلاش و تلاش می کنیم استقلال را به جایگاه مهم اش برسانیم ولی خیلی ها پیش از این می درخواست کردند جهت کلوب مسئله درست کنند و آنها به دنبال استقلال خوب نبودند بلکه می درخواست کردند استقلال بد را ببینند. الان هم افرادی را داخل کلوب داریم که در مورد تیم و پرسشها متفاوت حرف می زنند و در حالیکه من و مدیرعامل کلوب فقط باید در مورد پرسشها صحبت کنیم. کسی نمی تواند از داخل کلوب به ما ضربه بزند و من می خواستم از همین جا این پیغام را به این افراد بدهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از درون کلوب به فکر ضربه زدن هستند، ولی این پیغام را می‌دهم که آنها موفق نخواهند شد.

* در این بازی ۵-۶ موقعیت گل داشتیم

سرمربی استقلال تأکید کرد: به هر حال بازی برابر تیم هایی که شرایط یکسان ندارند سخت هست. تیم هایی که از نظر اسم و رسم شاید شرایط پایین تری داشته باشند با تمام قوا به مصاف حریفان می آیند. ما در این بازی ۵-۶ موقعیت گل داشتیم و در بازی قبل هم ۳-۴ موقعیت گل؛ در صحنه گل هم شانس با ما یار بود ولی خیلی خوشحالم که توانستیم برنده باشیم.

* بازی قطع نمی شد، گل دوم را هم می زدیم

نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد / شفر

وی ادامه داد: در نیمه اول داور به خاطر ریزش باران بازی را قطع کرد که علت این مسئله را نمی دانم در خیلی از مسابقه های دیگر شاهد بارش شدیدتر باران هستیم که شاید بشود گفت امروز برابر آن روزهای بارانی یک روز آفتابی محسوب می شد. اگر بخواهند به خاطر چنین بارانی بازی را متوقف کنند خیلی از بازی ها در دنیا باید متوقف شود. وقفه ای که در بازی ایجاد شد تمرکز تیمی ما را به هم زد اگر آن اتفاق نمی افتاد می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کرده بودیم.

* در 15 دقیقه آخر باهوش بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از درون کلوب به فکر ضربه زدن هستند، ولی این پیغام را می‌دهم که آنها موفق نخواهند شد.

شفر تصریح کرد: در ۱۵ دقیقه نهایی خیلی باهوش بازی نکردیم، چند موقعیت کرنر داشتیم که آنها را مستقیم زدم و دروازه بان حریف گرفت. زمانی که یکضرب دوضرب بازی می کنیم شانسی به حریف نمی دهیم ما باید به روش خودمان بازی کنیم نه اینکه ضربات کرنر را بلند بزنیم که دروازه بان حریف توپ را بگیرد و آن را بلند به پشت محوطه جریمه ما بیندازد. این مسئله ما بود نه مسئله داور مسابقه. همچنین اشتباهات بچگانه ای اطراف ۱۸ قدم مرتکب می شویم که این خطاها به تیم های حریف شانس استفاده می دهد. باید بتوانیم توپ را به گردش دربیاوریم اگر بدون عجله بازی می کردیم شانس زدن گل دوم را هم داشتیم.

*از دیدن هواداران در خوزستان لذت می برم

نمی‌خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد / شفر

سرمربی استقلال با اشاره به تلاش بازیکنانش گفت: باید از بازیکنان و تیمم تقدیر کنم. خوب بازی کردیم با این برد فشار روی تیم ما کم شد بارها گفته ام تیم جدیدی می سازیم و نیاز به وقت داریم. هواداران ما هم فوق العاده بودند. هر وقت به این ورزشگاه می آیم و می بینم که هواداران آبی هستند لذت می برم این هواداران فوق العاده هستند.

* گرو خوب بود و می تواند در آینده به ما کمک کند

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد الحاجی گرو گفت: این بازیکن خوب جنگید و خوب پاس داد و می تواند بهتر هم باشد و در آینده زیاد به ما کمک کند. گرو می توانست بهتر هم باشد تا ما به گل دوم برسیم. او بازیکنی است که جهت بقیه فضاسازی می کند و امروز هم جهت باقری فضاسازی کرد. حالا ما خودمان را آماده یک تمرین ریکاوری می کنیم تا جهت مسابقه بعد آماده شویم.

* در استقلال دریبل کردن ممنوع است

وی در خصوص اینکه امروز هافبک های استقلال توپ از دست می دادند، گفت: خیلی مواقع به خصوص در چند بازی اخیر این اتفاق افتاده است ولی مهم این است که هنگامی که توپ را از دست می دهیم آن را بعد می گیریم درست مثل فوتبال آمریکایی که هافبک ها باید جهت بعد گرفتن توپ تلاش کنند. در بازی امروز چندین بار چشمی به علی کریمی بعد داد و او به عقب یک پاس دیگر داد و بازی سازی از آنجا شروع شد. در مورد غفوری هم این اتفاق افتاد چون او به گرو پاس می داد و گرو هم به علی کریمی و به همین شکل ما خلق موقعیت می کردیم ولی در مجموع باید بگویم دریبل کردن در استقلال ممنوع است و بازیکنان فقط در موقعیت های خطرناک برابر دروازه اجازه چنین کاری را دارند ما اگر می خواهیم سرعتی بازی کنیم باید زیاد پاس بدهیم چون طبیعتاً سرعت توپ زیاد از سرعت بازیکنان است.

* نمی خواهم نامی از کسی ببرم، ولی استقلال را نگذاشتند تا ستاره سومش را بگیرد

شفر در مورد اینکه در نیم فصل بازیکن جدیدی به استقلال اضافه می شود یا نه، عنوان کرد: من در این مورد صحبت کرده ام هشت ماه قبل، شش ماه قبل و یک ماه قبل هم گفته ام که چه کاری می خواستیم انجام بدهیم. ما شانس قهرمانی در آسیا را داشتیم و می توانستیم ستاره سوم را جهت استقلال بگیریم. نمی خواهم نام آن افراد را دوباره بگویم و اینکه چه کارهایی شد. این پرسشها تمام شد. اکنون تیم جدیدی داریم و ما آنالیز می کنیم و اینکه بتوانیم چه کارهایی در نیم فصل باید بکنیم تا شانس جهت قهرمانی داشته باشیم. باید ببینیم در نیم فصل چه می شود کرد.

* می گفتند استقلال شانسی صدرنشین گروه فوت شده

سرمربی استقلال در مورد گروه بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من مالزی بودم (به شوخی) العین پارسال و سال قبل تر از آن هم با استقلال هم گروه بود. امسال این تیم عمر عبدالرحمن را از دست داده و این بازیکن به الهلال رفته و مصدوم شده است هست. الهلال هم شاید میلیون ها دلار جهت جذب بازیکنان تازه هزینه کند. پارسال ما با العین و الهلال هم گروه بودیم و می گفتند استقلال شانسی ندارد ولی ما اول شدیم. امسال هم باید ببینیم چه کارهایی می توانیم بکنیم. من با مدیرعامل کلوب کاملاً هماهنگ هستم و با او مرتب جلسه دارم شاید هفته بعد هم در این مورد صحبت کنیم. آدم هایی که پشت سر تیم ما صحبت می کنند شانسی جهت رسیدن به اهداف ارزش ندارند. استقلال باید آماده باشد ما در نیم فصل دوم محسن کریمی و شجاعیان را هم خواهیم داشت که به تیم کمک می کنند و از این بابت خیلی خوشحالم.

واژه های کلیدی: سرمربی | استقلال | سرمربی تیم | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه